Splošni pogoji poslovanja

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Splošne informacije o pogojih poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.ackondor.si/trgovina so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP) in Zakonom o elektronskem poslovanje na trgu (ZEPT) ter mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna trgovina www.ackondor.si/trgovina je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku. Upravlja ga podjetje AC Kondor d.o.o..

Uporabnik je oseba, ki uporablja sistem, torej kupec v spletni trgovini. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine: www.ackondor.si/trgovina, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in uporabnikom/kupcem. Vsebine, ki so dostopne uporabnikom te spletne strani, so stvaritve, varovane kot avtorska dela v skladu z določbami Zakona o avtorski in sorodnih pravicah (Ur. l. RS, 21/1995 in spr.) in drugimi veljavnimi predpisi. Imetnik avtorskih in morebitnih drugih pravic na navedenih avtorskih delih je podjetje AC Kondor d.o.o.. Brez izrecnega pisnega dovoljenja podjetja AC Kondor d.o.o. uporabnikom spletne strani www.ackondor.si/trgovinat ni dovoljeno nikakršno reproduciranje, distribuiranje, prenašanje, predvajanje, prikazovanje ali drugačna javna priobčitev avtorskih del, vsebovanih na tej spletni strani. Cene v spletni trgovini veljajo izključno za prodajo prek spleta.

Splošni pogoji nakupa v spletni trgovini www.ackondor.si

Vsebina spletne strani www.ackondor.si je last podjetja AC Kondor, d.o.o (v nadaljevanju ponudnik). Z uporabo spletne strani www.ackondor.si uporabniki sprejemajo objavljene splošne pogoje poslovanja, ki opredeljujejo delovanje spletne strani www.ackondor.si, pravice uporabnika, obveznosti ponudnika ter medsebojni poslovni odnos.

Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z veljavno slovensko zakonodajo.

AC Kondor, d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe splošnih pogojev na spletni strani www.ackondor.si kadarkoli in brez predhodnega obvestila. Vse spremembe splošnih pogojev so za uporabnike zavezujoče. Podatki o izdelkih, pogojih poslovanja, spletni aplikaciji in ostale informacije v spletni trgovini so na voljo le v slovenskem jeziku.

Postopek naročila, morebitnih popravkov in nakupa

V spletni trgovini najdete želeni izdelek in kliknete nanj. Odpre se vam nakupni meni, t.i košarica, v kateri najdete natančnejše informacije o izdelku, sestavi, ceni, akcijskih cenah, času trajanja akcij(e), stroških dostave, velikostih izdelka, ki so na zalogi. V primeru, da želite imeti isti izdelek v več velikostih, morate za vsako posamezno velikost opraviti/ponoviti postopek vlaganja v nakupno košarico.

V tem koraku morate določite količino in tudi barvo, če je izdelek na voljo v več barvnih kombinacijah. Če nič ne vpišete, se avtomatično izbere en kos. S klikom v košarico greste v naslednji korak nakupa.

Če želite več izdelkov lahko nadaljujete z nakupi (klik na nadaljujte z nakupi) ali zaključite nakup (klik na zaključi nakup). Če imate veljavno kodo za popust, jo lahko uporabite v tem koraku.

Če ste pomotoma zgrešili željeno količino ali barvo kliknete na povezavo Uredi in posodobite željeno količino ter nadaljujete z nakupom. Če na začetku niste izbrali pravilne količine, jo lahko tukaj popravite v okencu: Količina.

Če ugotovite, da ne želite izbranega izdelka v košarici, ga lahko odstranite s klikom na ikono “odstrani”.Tukaj je navedena cena posameznega izdelka, strošek dostave in znesek davka na dodano vrednost. V primeru, da je izdelek pravi, prav tako količina, vi pa želite dodati več izdelkov v košarico, kliknite na gumb Nadaljujte z nakupom. Postopek nakupa lahko kadarkoli prekinete. Zaključite z klikom kupite zdaj.

Izpolniti morate podatke za račun. Polja, ki so označena z zvezdico morate obvezno izpolniti. Če katerega od teh polj ne boste pravilno izpolnili, vas na to avtomatsko opozori program.

Možnost plačila izdelkov

Kupec lahko izbira med dvema načinoma plačila:

  • po predračunu,
  • s kreditno kartico.

Postopek nakupa

Kupec izbere vrsto ter količino izdelka. Pred oddajo naročila pregleda nakupno košarico, izvede morebitne popravke ali nadaljuje z nakupom in potrdi naročilo. Sledil bo obrazec v katerem kupec vnese vse potrebne podatke za dostavo tega izdelka. Po potrditvi nakupa, spremembe več niso možne. Po končanem nakupu se uporabniku preko elektronske pošte pošlje obvestilo o izvedenem nakupu. V primeru, da je uporabnik izbral plačilo po predračunu, mu predračun pošljemo na njegov e-poštni naslov.

Cene

Vse cene naših izdelkov so prikazane razvidno, v vseh podanih cenah artiklov je DDV že vštet. Ponudnik si pridržuje pravico do dnevnih sprememb cen, razen če ni drugače navedeno. Cene navedene na spletni strani ne vključujejo stroškov poštnine.

Cene v spletni trgovini, označene z izrazom “spletna cena”, veljajo izključno za prodajo prek spleta. V posameznih primerih se lahko razlikujejo od cen, ki veljajo v poslovalnici AC Kondor.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila po navedenih načinih plačila, pod navedenimi pogoji.

Dostava in prevzem

Za dostavo vseh naročil v spletni trgovini www.ackondor.si/trgovina skrbi naš pogodbeni partner Pošta Slovenije. Naročeno blago na zalogi bomo pogodbenemu partnerju za dostavo pošiljk oddali v roku 3-5 delovnih dni. Če zaradi posebnih okoliščin to ne bo mogoče, bomo o tem kupca obvestili in se s kupcem dogovorili drugače.

Izdelke, naročene v spletni trgovini AC Kondor, dostavlja Pošta Slovenije.

Dostava naročenih izdelkov se izvede v najkrajšem možnem času in je odvisna od razpoložljivosti izdelkov. Izdelke pošljemo na naslov, ki ga navedete ob nakupnem postopku. Priporočamo, da napišete mobilno številko, na kateri ste dosegljivi v dopoldanskem času, saj vas bo kurir lahko poklical in se dogovoril z vami o načinu dostave.

Ko paket pripravimo, ga oddamo na Pošto Slovenije skupaj z naslovom, e-pošto in telefonsko številko.

Pošta Slovenije vam po elektronski pošti ali prek SMS-sporočila pošlje prvo obvestilo o predvideni dostavi.

Strošek dostave je enoten za vso Slovenijo in znaša 5,00 EUR, za pnevmatike, komplete koles in ostale izdelke večje teže pa 7,50 EUR. Naročeno blago bo odposlano na naslov, ki ste ga navedli ob naročilu. Dostava se vrši od ponedeljka do petka v dopoldanskih urah. V nobenem primeru pa spletna trgovina ni odgovorna za prekoračen rok dostave. V primeru, da naročenega izdelka ni na zalogi, vas bomo o tem obvestili in vam predstavili ostalo ponudbo ali vam sporočili dobavni rok za naročen artikel.

Za vsa naročila ponujamo tudi možnost osebnega prevzema v naši poslovalnici. Za določene vrste artiklov, npr. pnevmatike in zimski kompleti koles, je možen samo osebni prevzem izdelkov v naši poslovalnici AC Kondor, Letališka cesta 9, Ljubljana.

Vračilo blaga / odstop od pogodbe

Potrošnik ima pravico, da brez navedbe razlogov v 14 dneh odstopi od te pogodbe. Odstopni rok poteče v 14 dneh od dneva prevzema. Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje AC Kondor d.o.o. o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (npr. s pismom, poslanim po pošti ali elektronski pošti na naslov: shop@ac-kondor.si

Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe.

Učinki odstopa od pogodbe

Če potrošnik odstopi od te pogodbe, mu podjetje brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru, najpozneje v 30 delovnih dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe, povrne kupnino, v primeru, da jo je že vplačal. Tako povračilo podjetje izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je izrecno dogovorjeno drugače.

Izdelek mora biti nerabljen, nepoškodovan, v nespremenjeni količini, v originalni embalaži in z veljavnim računom. Če kateri od teh pogojev ni izpolnjen, bomo izdelek/e vrnili kupcu na njegove stroške. Nesprejem vrnjenega izdelka, kupca ne odveže od odgovornosti plačila.

Za natančnejše informacije o postopku vračila izdelkov pokličite na telefonsko številko +386 01 542 11 70

Napotki za vračilo izdelkov

Ker si pri spletnem nakupovanju, izdelkov ni mogoče fizično pogledati in otipati, kupcu omogočamo vračilo izdelkov (znotraj zakonskih okvirov in pogojev poslovanja spletne ackondor.si). Izdelki, ki so kupljeni na daljavo, naj se ne uporabljajo v času, ki je zakonsko namenjen odstopu od pogodbe. Kupec ima to možnost zato, ker izdelek ni bil v skladu s pričakovanji.

  • Najprej previdno odprite embalažo in jo shranite do trenutka, ko ste prepričani, da je izdelek pravi.
  • Ne odstranjujte originalne etikete, dokler niste 100% prepričani, da vam izdelek ustreza.
  • Uporabljen izdelek ni primeren za vračilo, saj so na njem vidne sledi uporabe (umazanija, prah, madeži, praske, itd.).
  • Izdelka ne umivajte v pralnem stroju, dokler niste 100% prepričani o ustreznosti.
  • V primeru vračila vas prosimo, da nas o tem predhodno pisno obvestite na e-naslov shop@ac-kondor.si.
  • Blago vedno vrnite na naslov: AC Kondor d.o.o., LETALIŠKA CESTA 9, 1000 LJUBLJANA

V primeru poškodb glejte del o reklamacijah.

Vse stroške, povezane z vračilom izdelkov, plača kupec. Za vrnjene izdelke ne sprejemamo pošiljk z odkupnino.

Reklamacije

Kupec lahko za vsak kupljeni izdelek v primeru napake uveljavlja reklamacijo iz naslova stvarne napake.

Napaka je po ZVPot stvarna:

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet,
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Iz naslova stvarne napake lahko kupec napako na izdelku reklamira pri ponudniku in sicer v dveh mesecih od odkritja stvarne napake ter po lastni izbiri zahteva odpravo napake ali vračilo dela plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom ali vračilo plačanega zneska. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in ponudniku omogočiti, da stvar pregleda.

Če napaka ni sporna, bo ponudnik čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugodil kupčevemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora ponudnik v enakem roku podati kupcu pisen odgovor.

Kupec sporoči reklamacijo na e-naslov shop@ac-kondor.si. Kupec izpolni obrazec za vračilo/reklamacijo, ki ga prejme po e-pošti ali ga najde na naši spletni strani in ga izpolnjenega priloži blagu. Prav tako priloži originalni račun. Reklamacij, ki nimajo ustrezne dokumentacije (npr. račun) ponudnik ne obravnava. Kupec mora v vsakem primeru (osebno ali po pošti vrniti blago, da ponudnik lahko začne postopek reklamacije, razen v primeru, ko ponudnik oceni, da vračilo ni potrebno. Prav tako ponudnik ne sprejema nobenih vračil reklamiranega blaga, ki imajo kakršnokoli odkupno vrednost ob prejemu, s strani kateregakoli ponudnika transportnih, poštnih ali logističnih storitev.

Reklamacije izdelkov, poškodovanih med prevozom

V primeru, da že ob prevzemu na pošiljki opazite znake poškodb, odprtja, manjkajoče izdelke, itd. vas prosimo, da pošiljko zavrnete, od poštnega uslužbenca pa zahtevate sestavo reklamacijskega zapisnika o poškodovani pošiljki. Če poškodbe opazite takoj po prevzemu, vrnite paket na Pošti Slovenije in zahtevajte Zapisnik o poškodovani pošiljki ter izpolnite obrazec. Reklamacijo bomo skušali rešiti v najkrajšem možnem roku. Če ste blago prejeli od kateregakoli drugega ponudnika logističnih storitev, poškodovano pošiljko zavrnite takoj ali nas obvestite na shop@ac-kondor.si ali na mobilno številko +386 01 542 11 70.

Dobavni rok

Rok dobave blaga iz zaloge je 3-5 delovnih dni.

Rok dobave blaga po naročilu: 8-14 delovnih dni oz. vas o dobavi obvestimo ob naročilu.

Omejitev odgovornosti

Ponudnik ne prevzema odgovornosti za morebitne posledice pri uporabi spletne strani www.ackondor.si in vanje vključenih vsebin. Ponudnik si pridržuje pravico kadarkoli spreminjati vsebino spletnih strani brez predhodnega obvestila in ne prevzema odgovornosti za morebitne posledice teh sprememb.

Ponudnik si prizadeva predstaviti kar najbolj točne in ažurne informacije, ki so pomembne za potrošnika, vendar zaradi narave poslovanja na spletu to ni vedno mogoče. Kupec bo o tovrstnih spremembah med obdelavo sporočila obveščen.

Ponudnik skuša zagotoviti najbolj natančne vizualne informacije o izdelku. Kljub temu je foto in video prikaze izdelke še vedno treba obravnavati kot simbolične. Vizualne vsebine ne zagotavljajo lastnosti izdelka avtomatično.

Omejena pravica uporabe

Obiskovalci lahko vsebine spletnih strani www.ackondor.si uporabljajo izključno v osebne in nekomercialne namene. Vsebine so avtorsko zaščitene. Kakršnakoli druga uporaba, kopiranje, objava in distribucija spletnih vsebin ali njihovih posameznih delov je brez dovoljenja ponudnika je prepovedana.

Pritožbe in spori

Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. V primeru težav se lahko kupec s ponudnikom poveže telefonsko na telefon 01 542 11 70 ali po elektronski pošti shop@ac-kondor.si Ponudnik bo v roku 5 delovnih dneh potrdil, da je prijel pritožbo, sporočil kupcu, kako jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Vsekakor pa bo ponudnik skušal delovati v smeri odpravljanja napak ter pomanjkljivosti in reševal spore sporazumno.

Za kakršnekoli informacije ali vprašanja lahko pokličete na telefon 01 542 11 70 ali pišete na elektronski na shop@ac-kondor.si Če vam na vprašanje ne bomo mogli ali znali odgovoriti takoj, vam bomo odgovor posredovali v najkrajšem možnem času.

IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Podjetje AC Kondor d.o.o. v skladu s tretjim odstavkom 32. člena Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov obvešča, da nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov ne priznava kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Spletno platformo Evropske komisije za spletno reševanje sporov najdete tukaj 

Razprodaja določenih artiklov

Ko določimo razprodajo določenim artiklom, saj gredo ti iz našega prodajnega programa, razprodaja velja do odprodaje zaloge, ki se dnevno spreminja.

Popusti se pri razprodaji ne seštevajo.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga, vračilo plačila

Kupec ima pravico, da v 15 dneh od prejema blaga ponudniku na e-naslov: shop@ac-kondor.si sporoči, da odstopa od pogodbe oziroma naročila, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Če je kupec blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati ponudniku/podjetju v 15 dneh po oddanem sporočilu, da odstopa od pogodbe. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila izdelkov.

Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v originalni embalaži, razen če je blago poškodovano, ne da bi bil za to kriv kupec.

Kupcu bomo opravljena plačila vrnili takoj, ko boto mogoče, najkasneje pa v 15 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil vršimo na pisno sporočeni TRR kupca.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Splošne informacije o varstvu osebnih podatkov

V sodobni družbi je pravica do zasebnosti ena najpomembnejših človekovih pravic. V AC Kondor se zavedamo pomena varstva osebnih podatkov, zato z vašimi podatki ravnamo skladno s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. AC Kondor kot upravljavec osebnih podatkov posameznikom omogoča, da so seznanjeni z vsemi relevantnimi informacijami, ki se nanašajo na njihove osebne podatke.

Za varstvo osebnih podatkov je odgovorna družba AC Kondor d.o.o., Letališka cesta 9, 1000 Ljubljana, davčna številka: SI77471539, matična številka: 5402239000.

AC Kondor d.o.o. pridobiva osebne podatke posameznikov iz različnih virov. V večini primerov nam jih neposredno posredujejo stranke, ki se odločijo za naše storitve (prodaja in nakup vozila ter servis in dopolnilna oprema) pri nas. Pridobivamo pa jih tudi na raznih dogodkih in s prijavo na prejemanje novic.

AC Kondor d.o.o. osebne podatke hrani in varuje, tako da ne prihaja do morebitnih neupravičenih razkritij podatkov nepooblaščenim osebam. Pri AC Kondor d.o.o. se zavezujemo, da osebnih podatkov ne bomo posredovali, posojali ali prodali tretji osebi brez predhodnega obvestila in pridobitve vaše privolitve, brez ustreznih primernih zaščitnih ukrepov, ter da bomo osebne podatke obdelovali zgolj v okviru zakonitih pravnih podlag in izbranih namenov. Prav tako AC Kondor d.o.o. zbranih osebnih podatkov ne prenaša oz. ne posreduje v tretje države.

Oseba odgovorna za varstvo podatkov

Oseba odgovorna za varstvo podatkov je dosegljiva na elektronskem naslovu shop@ac-kondor.si

Katere vrste osebnih podatkov zbiramo in obdelujemo

V okviru opravljanja svoje dejavnosti v AC Kondor d.o.o. zbiramo in obdelujemo naslednje vrste osebnih podatkov: ime in priimek, datum rojstva, kontaktni podatki (naslov, elektronski naslov, telefonska številka), podatki o vozilu (na primer znamka in tip, št. šasije, karoserija, številka motorja, menjalnik, teža, registrska številka vozila, prva registracija, letnik, število prevoženih kilometrov, emisijski razred, itn.), spletni piškotki, geolokacijski podatki posameznika, podatki socialnih omrežij ter podatki o kanalih in aplikacijah, ki jih posameznik uporablja.

AC Kondor d.o.o. vodi evidence dejavnosti obdelave osebnih podatkov, v okviru katerih so razvidne vrste osebnih podatkov ter nameni njihove obdelave.

Pravne podlage obdelave osebnih podatkov in nameni obdelave

  1. Obdelava osebnih podatkov za potrebe izvajanja storitev

    AC Kondor d.o.o obdeluje zbrane osebne podatke posameznikov za namene izvajanja storitev ter za spremljanje zadovoljstva strank (vključno z reklamacijami) in vodenja kontaktov s posameznikom prek različnih kanalov.

  2. Obdelava osebnih podatkov na podlagi privolitve stranke

    Obdelava osebnih podatkov lahko temelji tudi na konkretni privolitvi posameznika, ki AC Kondor d.o.o omogoča uporabo njegovih osebnih podatkov za namene, opredeljene v privolitvi, in sicer za:

    • prejemanje splošnih novic, in sicer o novostih, ugodnostih, ponudbah, vabila na dogodke, vabila za sodelovanje v nagradnih igrah ter vabila za sodelovanje pri anketiranju in raziskavah,
    • prejemanje prilagojenih ponudb naših produktov in storitev ter ostalih novosti, ugodnosti, vabila na dogodke, vabila za sodelovanje v nagradnih igrah in vabila na servise, in sicer za izvajanje segmentacije,
    • prejemanje osebno prilagojenih ponudb, in sicer bo AC Kondor d.o.o na osnovi individualne analize nakupovalnih navad, preteklih nakupov, vaših zanimanj in osebnih lastnosti (zlasti analize in vrednotenja, odpiranja elektronskih oglasov, klikov na ponujene linke, slikovnega materiala) in anketiranja oblikovali vaš osebnostni profil in temu primerno oblikovali ponudbo storitev za vas.

    V primeru, da posameznik ne poda privolitve za izvajanje zgoraj naštetih namenov obdelave osebnih podatkov, ga poda delno ali soglasje (delno) prekliče, bo AC Kondor d.o.o takšnega posameznika obveščala le v primerih in v obsegu dane privolitve oziroma na načine, ki jih dovoljuje veljavna zakonodaja (npr. splošno obveščanje, izpolnjevanje obveznosti glede obveščanja o produktu oz. storitvi, ki jo stranka uporablja).

    Zagotavljanje storitev ni pogojena s podajo privolitve. Podaja privolitve je prostovoljna in v kolikor se posameznik odloči, da je ne želi podati oz. jo kasneje prekliče, to v nobenem primeru ne zmanjšuje pravic, izhajajoč iz poslovnega razmerja oz. za posameznika to ne predstavlja dodatnih stroškov oz. oteževalnih okoliščin.

Preklic privolitve posameznika

Privolitev je dana za namene opredeljene v privolitvi in velja do preklica. Ko posameznik v delu ali v celoti prekliče svojo privolitev, AC Kondor d.o.o njegovih podatkov za ta namene, za katere je podal preklic, ne bo več uporabljal.

Če želi posameznik preklicati privolitev, to lahko stori tako, da preklic pošlje AC Kondor d.o.o ali prek spleta na info@ac-kondor.si ali v pisni obliki na naslov AC Kondor d.o.o. Preklic privolitve ne vpliva na zakonitost obdelave osebnih podatkov na podlagi privolitve pred njenim preklicem.

Posamezniki se lahko vedno »odjavijo« od prejemanja posameznih sporočil AC Kondor d.o.o tudi preko komunikacijskega medija, na katerega so prejele določeno sporočilo. Povezava do odjave oz. informacija, kako odjavo realizirati, je v sporočilu. Zahteva posameznika po preklicu se bo zabeležila v sistemu in se začela uveljavljati nemudoma oziroma najkasneje 15 dni po prejemu.

Kategorije uporabnikov osebnih podatkov

Uporabniki osebnih podatkov so uslužbenci, pooblaščeni partnerji in pogodbeni obdelovalci AC Kondor d.o.o., ki so na podlagi delovnopravne zakonodaje, pogodb o obdelavi osebnih podatkov ali pogodb o varovanju zaupnih podatkov zavezani k spoštovanju in varovanju osebnih podatkov posameznikov. Podrobnejše informacije o kategorijah uporabnikov, pogodbenih partnerjih in pogodbenih obdelovalcih lahko pridobite na zahtevo pri info@ac-kondor.si.

Uporabniki do podatkov dostopajo v skladu z dodeljenimi pravicami dostopa do podatkov.

AC Kondor d.o.o. osebne podatke posreduje tudi tretjim osebam, če takšno obveznost posredovanja oziroma razkritja nalaga zakon (na primer Finančna uprava Republike Slovenije, sodišča, policija ipd.).

Hramba osebnih podatkov

Obdobje hrambe osebnih podatkov je odvisno od podlage obdelave in namena obdelave posamezne kategorije osebnih podatkov. Osebni podatki se hranijo le toliko časa, kolikor je to potrebno za dosego namena, zaradi katerega so se zbirali ali nadalje obdelovali. Osebni podatki se po izpolnitvi namena obdelav, če ne obstaja druga pravna podlaga ali če je to potrebno za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov, zbrišejo, uničijo, blokirajo ali anonimizirajo.

Pravice strank

AC Kondor d.o.o. zagotovi posameznikom, katerih osebne podatke obdeluje, možnost uresničevanja svojih pravic, in sicer:

  • pravice dostopa do osebnih podatkov, ki so bili zbrani v zvezi z njim,
  • pravice do , da AC Kondor d.o.o. brez nepotrebnega odlašanja popravi netočne osebne podatke vpopravka zvezi z njim.

Pravice do izbrisa, da AC Kondor d.o.o. brez nepotrebnega odlašanja izbriše osebne podatke v zvezi z njim, kadar velja eden od naslednjih razlogov: (1) osebni podatki niso več potrebni v namene, za katere so bili zbrani ali kako drugače obdelani, (2) posameznik, prekliče privolitev, na podlagi katere poteka obdelava in kadar za obdelavo ne obstaja nobena druga pravna podlaga, (3) posameznik, obdelavi ugovarja, za njihovo obdelavo pa ne obstajajo nobeni prevladujoči zakoniti razlogi, (4) osebni podatki so bili obdelani nezakonito, (5) če tako določa zakon.

Pravice do omejitve obdelave, kadar velja eden od naslednjih primerov: (1) posameznik oporeka točnosti podatkov, in sicer za obdobje, ki AC Kondor omogoča preveriti točnost osebnih podatkov, (2) je obdelava nezakonita in posameznik nasprotuje izbrisu osebnih podatkov, ter namesto tega zahteva omejitev njihove uporabe, (3) AC Kondor osebnih podatkov ne potrebuje več za namene obdelave, temveč jih posameznik potrebuje za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov, (4) je posameznik vložil ugovor v zvezi z obdelavo podatkov, dokler se ne preveri, ali zakoniti razlogi upravljavca prevladajo nad razlogi posameznika. Kadar je bila obdelava osebnih podatkov omejena v skladu s prejšnjim odstavkom, se taki osebni podatki z izjemo njihovega shranjevanja obdelujejo le s privolitvijo posameznika, na katerega se ti nanašajo, ali za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov ali zaradi varstva pravic druge fizične ali pravne osebe. AC Kondor mora pred preklicem omejitve obdelave o tem obvestiti posameznika.

Posameznik lahko vloži zahtevo na način, ki omogoča njegovo identifikacijo in sicer z ustno zahtevo na zapisnik v poslovalnici, pisna zahtevo ali zahtevo oddano preko elektronske pošte.

Prejete zahteve obravnava oseba odgovorna za varstvo podatkov. AC Kondor je dolžan na zahtevo posameznika odgovoriti brez nepotrebnega odlašanja oziroma najpozneje v enem mesecu.

AC Kondor mora zahtevane informacije posredovati posamezniku brezplačno. Kadar pa so zahteve posameznika, očitno neutemeljene ali pretirane zlasti, ker se ponavljajo, lahko AC Kondor (1) zaračuna razumno pristojbino, pri čemer upošteva administrativne stroške posredovanja informacij ali sporočila ali izvajanje zahtevanega ukrepa ali (2) zavrne ukrepanje v zvezi z zahtevo.

Ugovor v primeru nepopolne odločitve upravljavca in pravica do vložitve pritožbe pri nadzornem organu.

Če posameznik meni, da osebni podatki, ki jih je prejel na podlagi zahteve za uveljavitev svojih pravic iz prejšnje točke teh Splošnih informacij, niso osebni podatki, ki jih je zahteval ali da ni prejel vseh zahtevanih osebnih podatkov, lahko pred vložitvijo pritožbe pri AC Kondor vloži obrazložen ugovor v roku 15 dni. AC Kondor je dolžan o ugovoru odločiti v 5 delovnih dneh.

Zoper molk upravljavca (če torej AC Kondor posamezniku na njegovo zahtevo za uveljavljanje pravic ne odgovori v roku 1 meseca), lahko posameznik pri nadzornem organu vloži pritožbo zaradi molka.

Zoper zavrnilni odgovor upravljavca je možna pritožba, za reševanje katere je pristojen nadzorni organ. Posameznik lahko pritožbo vloži pri upravljavcu v 15 dneh od prejema odgovora upravljavca.

Drugo

AC Kondor d.o.o. si pridružuje pravico do sprememb ali dopolnitev teh Splošnih informacij za zagotavljanje skladnosti s predpisi s področja varstva osebnih podatkov. Informacije so na voljo na naši spletni strani.

Podrobnejše informacije lahko pridobite na zahtevo tudi pri osebi odgovorni za varstvo podatkov na elektronskem naslovu info@ac-kondor.si