Splošni pogoji nakupa v spletni trgovini

SPLOŠNI POGOJI NAKUPA V SPLETNI TRGOVINI www.ackondor.si

Vsebina spletne strani www.ackondor.si je last podjetja AC Kondor, d.o.o (v nadaljevanju ponudnik). Z uporabo spletne strani www.ackondor.si uporabniki sprejemajo objavljene splošne pogoje poslovanja, ki opredeljujejo delovanje spletne strani www.ackondor.si, pravice uporabnika, obveznosti ponudnika ter medsebojni poslovni odnos.

Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z veljavno slovensko zakonodajo.

AC Kondor, d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe splošnih pogojev na spletni strani www.ackondor.si kadarkoli in brez predhodnega obvestila. Vse spremembe splošnih pogojev so za uporabnike zavezujoče. Podatki o izdelkih, pogojih poslovanja, spletni aplikaciji in ostale informacije v spletni trgovini so na voljo le v slovenskem jeziku.

POSTOPEK NAROČILA, MOREBITNIH POPRAVKOV IN NAKUPA

Postopek nakupa:

V spletni trgovini najdete željeni izdelek in kliknete nanj. Odpre se vam nakupni meni, t.i košarica, v kateri najdete natančnejše informacije o izdelku, sestavi, ceni, akcijskih cenah, času trajanja akcij(e), stroških dostave, velikostih izdelka, ki so na zalogi. V primeru, da želite imeti isti izdelek v več velikostih, morate za vsako posamezno velikost opraviti/ponoviti postopek vlaganja v nakupno košarico.

V tem koraku morate določite količino in tudi barvo, če je izdelek na voljo v več barvnih kombinacijah. Če nič ne vpišete, se avtomatično izbere en kos. S klikom v košarico greste v naslednji korak nakupa.

Če želite več izdelkov lahko nadaljujete z nakupi (klik na nadaljujte z nakupi) ali zaključite nakup (klik na zaključi nakup). Če imate veljavno kodo za popust, jo lahko uporabite v tem koraku.

Če ste pomotoma zgrešili željeno količino ali barvo kliknete na povezavo Uredi in posodobite željeno količino ter nadaljujete z nakupom. Če na začetku niste izbrali pravilne količine, jo lahko tukaj popravite v okencu: Količina.

Če ugotovite, da ne želite izbranega izdelka v košarici, ga lahko odstranite s klikom na ikono “odstrani”.Tukaj je navedena cena posameznega izdelka, strošek dostave in znesek davka na dodano vrednost. V primeru, da je izdelek pravi, prav tako količina, vi pa želite dodati več izdelkov v košarico, kliknite na gumb Nadaljujte z nakupom. Postopek nakupa lahko kadarkoli prekinete. Zaključite z klikom kupite zdaj.

Izpolniti morate podatke za račun. Polja, ki so označena z zvezdico morate obvezno izpolniti. Če katerega od teh polj ne boste pravilno izpolnili, vas na to avtomatsko opozori program.

POSTOPEK NAROČILA, MOREBITNIH POPRAVKOV IN NAKUPA

Postopek nakupa:

V spletni trgovini najdete željeni izdelek in kliknete nanj. Odpre se vam nakupni meni, t.i košarica, v kateri najdete natančnejše informacije o izdelku, sestavi, ceni, akcijskih cenah, času trajanja akcij(e), stroških dostave, velikostih izdelka, ki so na zalogi. V primeru, da želite imeti isti izdelek v več velikostih, morate za vsako posamezno velikost opraviti/ponoviti postopek vlaganja v nakupno košarico.

V tem koraku morate določite količino in tudi barvo, če je izdelek na voljo v več barvnih kombinacijah. Če nič ne vpišete, se avtomatično izbere en kos. S klikom v košarico greste v naslednji korak nakupa.

Če želite več izdelkov lahko nadaljujete z nakupi (klik na nadaljujte z nakupi) ali zaključite nakup (klik na zaključi nakup). Če imate veljavno kodo za popust, jo lahko uporabite v tem koraku.

Če ste pomotoma zgrešili željeno količino ali barvo kliknete na povezavo Uredi in posodobite željeno količino ter nadaljujete z nakupom. Če na začetku niste izbrali pravilne količine, jo lahko tukaj popravite v okencu: Količina.

Če ugotovite, da ne želite izbranega izdelka v košarici, ga lahko odstranite s klikom na ikono “odstrani”.Tukaj je navedena cena posameznega izdelka, strošek dostave in znesek davka na dodano vrednost. V primeru, da je izdelek pravi, prav tako količina, vi pa želite dodati več izdelkov v košarico, kliknite na gumb Nadaljujte z nakupom. Postopek nakupa lahko kadarkoli prekinete. Zaključite z klikom kupite zdaj.

Izpolniti morate podatke za račun. Polja, ki so označena z zvezdico morate obvezno izpolniti. Če katerega od teh polj ne boste pravilno izpolnili, vas na to avtomatsko opozori program.

VRAČILO BLAGA / ODSTOP OD POGODBE

Potrošnik ima pravico, da brez navedbe razlogov v 14 dneh odstopi od te pogodbe. Odstopni rok poteče v 14 dneh od dneva prevzema. Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje AC Kondor d.o.o. o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (npr. s pismom, poslanim po pošti ali elektronski pošti na naslov: [email protected]

Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe

Učinki odstopa od pogodbe

Če potrošnik odstopi od te pogodbe, mu podjetje brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru, najpozneje v 30 delovnih dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe, povrne kupnino, v primeru, da jo je že vplačal. Tako povračilo podjetje izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je izrecno dogovorjeno drugače.

Izdelek mora biti nerabljen, nepoškodovan, v nespremenjeni količini, v originalni embalaži in z veljavnim računom. Če kateri od teh pogojev ni izpolnjen, bomo izdelek/e vrnili kupcu na njegove stroške. Nesprejem vrnjenega izdelka, kupca ne odveže od odgovornosti plačila.

Za natančnejše informacije o postopku vračila izdelkov pokličite na telefonsko številko +386  01 542 11 70

Napotki za vračilo izdelkov:

Ker si pri spletnem nakupovanju, izdelkov ni mogoče fizično pogledati in otipati, kupcu omogočamo vračilo izdelkov (znotraj zakonskih okvirov in pogojev poslovanja spletne ackondor.si). Izdelki, ki so kupljeni na daljavo, naj se ne uporabljajo v času, ki je zakonsko namenjen odstopu od pogodbe. Kupec ima to možnost zato, ker izdelek ni bil v skladu s pričakovanji.

Sledi nekaj nasvetov:

  • Najprej previdno odprite embalažo in jo shranite do trenutka, ko ste prepričani, da je izdelek pravi.
  • Ne odstranjujte originalne etikete, dokler niste 100% prepričani, da vam izdelek ustreza.
  • Uporabljen izdelek ni primeren za vračilo, saj so na njem vidne sledi uporabe (umazanija, prah, madeži, praske, itd.).
  • Izdelka ne umivajte v pralnem stroju, dokler niste 100% prepričani o ustreznosti.
  • V primeru vračila vas prosimo, da nas o tem predhodno pisno obvestite na e-naslov shop.si.
  • Blago vedno vrnite na naslov: AC Kondor d.o.o., LETALIŠKA 9, 1000 LJUBLJANA

V primeru poškodb glejte del o reklamacijah.

Vse stroške, povezane z vračilom izdelkov, plača kupec. Za vrnjene izdelke ne sprejemamo pošiljk z odkupnino.

REKLAMACIJE

Kupec lahko za vsak kupljeni izdelek v primeru napake uveljavlja reklamacijo iz naslova stvarne napake.

Napaka je po ZVPot stvarna:

  –  če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet,
   – če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
   – če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
   – če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Iz naslova stvarne napake lahko kupec napako na izdelku reklamira pri ponudniku in sicer v dveh mesecih od odkritja stvarne napake ter po lastni izbiri zahteva odpravo napake ali vračilo dela plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom ali vračilo plačanega zneska. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in ponudniku omogočiti, da stvar pregleda.

Če napaka ni sporna, bo ponudnik čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugodil kupčevemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora ponudnik v enakem roku podati kupcu pisen odgovor.

Kupec sporoči reklamacijo na e-naslov [email protected]. Kupec izpolni obrazec za vračilo/reklamacijo, ki ga prejme po e-pošti ali ga najde na naši spletni strani in ga izpolnjenega priloži blagu. Prav tako priloži originalni račun. Reklamacij, ki nimajo ustrezne dokumentacije (npr. račun) ponudnik ne obravnava. Kupec mora v vsakem primeru (osebno ali po pošti vrniti blago, da ponudnik lahko začne postopek reklamacije, razen v primeru, ko ponudnik oceni, da vračilo ni potrebno. Prav tako ponudnik ne sprejema nobenih vračil reklamiranega blaga, ki imajo kakršnokoli odkupno vrednost ob prejemu, s strani kateregakoli ponudnika transportnih, poštnih ali logističnih storitev.

REKLAMACIJE IZDELKOV, POŠKODOVANIH MED PREVOZOM

V primeru, da že ob prevzemu na pošiljki opazite znake poškodb, odprtja, manjkajoče izdelke, itd. vas prosimo, da pošiljko zavrnete, od poštnega uslužbenca pa zahtevate sestavo reklamacijskega zapisnika o poškodovani pošiljki. Če poškodbe opazite takoj po prevzemu, vrnite paket na Pošti Slovenije in zahtevajte Zapisnik o poškodovani pošiljki ter izpolnite obrazec. Reklamacijo bomo skušali rešiti v najkrajšem možnem roku. Če ste blago prejeli od kateregakoli drugega ponudnika logističnih storitev, poškodovano pošiljko zavrnite takoj ali nas obvestite na [email protected] ali na mobilno številko +386 01 542 11 70.

DOBAVNI ROK

Rok dobave blaga iz zaloge je 8-14 delovnih dni.

OMEJITEV ODGOVORNOSTI

Ponudnik ne prevzema odgovornosti za morebitne posledice pri uporabi spletne stran www.ackondor.si in vanje vključenih vsebin. Ponudnik si pridržuje pravico kadarkoli spreminjati vsebino spletnih strani brez predhodnega obvestila in ne prevzema odgovornosti za morebitne posledice teh sprememb.
Ponudnik si prizadeva predstaviti kar najbolj točne in ažurne informacije, ki so pomembne za potrošnika, vendar zaradi narave poslovanja na spletu to ni vedno mogoče. Kupec bo o tovrstnih spremembah med obdelavo sporočila obveščen.
Ponudnik skuša zagotoviti najbolj natančne vizualne informacije o izdelku. Kljub temu je foto in video prikaze izdelke še vedno treba obravnavati kot simbolične. Vizualne vsebine ne zagotavljajo lastnosti izdelka avtomatično.

OMEJENA PRAVICA UPORABE

Obiskovalci lahko vsebine spletnih strani www.ackondor.si uporabljajo izključno v osebne in nekomercialne namene. Vsebine so avtorsko zaščitene. Kakršnakoli druga uporaba, kopiranje, objava in distribucija spletnih vsebin ali njihovih posameznih delov je brez dovoljenja ponudnika je prepovedana.

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. V primeru težav se lahko kupec s ponudnikom poveže telefonsko na telefon 01 542 11 70 ali po elektronski pošti [email protected]  Ponudnik bo v roku 5 delovnih dneh potrdil, da je prijel pritožbo, sporočil kupcu, kako jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Vsekakor pa bo ponudnik skušal delovati v smeri odpravljanja napak ter pomanjkljivosti in reševal spore sporazumno.

Za kakršnekoli informacije ali vprašanja lahko pokličete na telefon 01 542 11 70 ali pišete na elektronski na [email protected]  Če vam na vprašanje ne bomo mogli ali znali odgovoriti takoj, vam bomo odgovor posredovali v najkrajšem možnem času.

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. AC Kondor d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). 

RAZPRODAJA DOLOČENIH ARTIKLOV

Ko določimo razprodajo določenim artiklom, saj gredo ti iz našega prodajnega programa, razprodaja velja do odprodaje zaloge, ki se dnevno spreminja.

Popusti se pri razprodaji ne seštevajo.

VRAČILO IZDELKOV (ODSTOP OD POGODBE)

Obrazec za vračilo izdelka:
Call Now Button Scroll to Top